fbpx

Digitalni marketing

Zašto vaš posao treba digitalni marketing?
Fan stranice – određena prilagodljiva mjesta na Facebooku, stranice koje određene tvrtke ili brandovi mogu koristiti kako bi zavladali Facebookovim tijekom novosti te angažirali, osvojili i zadržali potrošače – fanove. Nije važno imati puno fanova važno je imati puno fanova koji su – kupci. Važnost fanova je i u količini prijatelja koje imaju jer je to osnova viralnoga marketinga – marketinga koji sam sebe širi jer svaka akcija fana se prikazuje u news feedu njegovih prijatelja, potencijalnih fanova odnosno kupaca.

Mnoge tvrtke i brandovi su već uvidjele prednosti promidžbe kroz društvene mreže, a pogotovo Facebook kao najposjećeniju mrežu u Hrvatskoj. Pročitajte npr. kako je tvrtka Neonato d.o.o. povećala prodaju kroz Facebook. Zatražite detaljnu ponudu!

DEKODER U MEDIJIMA:

Azra Imširović – Žene u poduzetništvu više nisu jednorozi kao prije pet godina
Digitalni stručnjak postaje sve atraktivnije zanimanje
Formalno obrazovanje sve manje važno: Za jedno od top zanimanja u Hrvatskoj još uvijek ne postoji studij
Community management – tko je tko na domaćem tržištu
Dekoder ponudio aplikaciju za foto natječaj na Facebooku
U Hrvatskoj se mladi ne odgajaju kao poduzetnici, a tek ako ste žena…
Jedi.hr: Može li Star Wars referenca i fokus na OPG-ove biti as u rukavu

Sadržaj
Ono u što mi vjerujemo kada radimo sadržaj na Fan stranicama je da svaki post mora biti relevantan. Također, ne treba previše postati kako se ne bi postigao suprotni efekt – odbojnost fanova. Držimo se principa da tek svaka treća poruka, post, fotografija i sl. može biti oglasna i promidžbena poruka orijentirana na tvrtku ili proizvod. Stranicama dajemo i dodanu vrijednost odnosno pronalazimo sadržaj koji će obogatiti doživljaj fanova na stranici. Također vjerujemo kako svaki fan treba dobiti odgovarajuću protuakciju na svoju akciju – zahvalu, informaciju, preporuku. Postoji čitav niz načina na koje se može fanove potaknuti na akciju, a fanovi u akciji su korak do kupaca.

Važno je odrediti primarni zadatak Fan stranice, a to može biti: kreiranje prostora za kupce gdje se mogu družiti i davati feedback, skupljanje e-mailova za mailing listu, povećanje prodaje, podrška kupcima, podizanje svijesti o brandu, ispitivanje tržišta za nove proizvode i drugo.

Naši klijenti: (privatne osobe ne navodimo)
ZagrebMax
Hotel Plaža Duće
ŠtandFresh
Top Outlet Park Dugopolje
Mali Putnici
Solo – tvoj web servis za račune
Star Wars Hrvatska
Elementum-M
Mireo d.d.
Staklarstvo d.o.o.
Nexe Grupa
Neonato d.o.o.
Oktarin d.o.o.
Ronis d.o.o.
VisitCroatia.hr
SophosLab d.o.o.
DR AUTO d.o.o.
Infoizlog d.o.o.
Top Outlet Park Dugopolje
COAX d.o.o.
Info izlog d.o.o.
Uredi svoj dom j.d.o.o.
Razvojni centar d.o.o.
Pajeska d.o.o.
Korado Korlević
Filipmedia d.o.o.
Nokia Hrvatska d.o.o.
Budifitmama d.o.o.
Filaks d.o.o.
Elmar d.o.o.
Markus GMG d.o.o.
ZEC Višnjan – AstroFest, PR + fejs + event management
Udruga Albus (Istrakon), PR + fejs