Princip rada manjim domaćim tvrtkama (iznimke isključene) je u čekanje da konkurencija (domaća ili strana) napravi nešto pa ako prođe onda će se krenuti u tom smjeru. Zašto ne biste bili prvi u postavljanju trendov, recimo na društvenim mrežama? Pogotovo kada vam Facebook to omogućuje na vrlo jednostavan način.
Prije nekoliko mjeseci Facebook je uveo opciju Facebook Places o kojoj smo pisali i kojoj smo se veselili, no samo do spoznaje kako u Hrvatskoj to ne radi. Dobra vijest, sada je Places omogućeno i u Hrvatskoj. Moguće je doći s iPhoneom, ili drugim omiljenim gadgetom, na lokaciju i prijaviti se na Facebook, a usput označiti (tagirati) i svoje prijatelje koji su tamo s vama. Kakve veze ovo ima s postavljanjem trendova?
Zašto ne biste bili prva tvrtka koja će svojim korisnicima/kupcima omogućiti beneficije iz posjete (promocije) vaših poslovnica/lokacija. Zamislite da se ulogirate na Facebooku, a dočeka vas nekoliko obavijesti kako su se jučer Pero i Iva prijavili u Nekom dućanu, a danas je Ani piše u Places statusu Neki dućan već od 9 ujutro. Zar se ne biste pitali pa dobro što to tamo ima? A što to tamo ima ostavljamo vama na izbor, znamo kako marketinški odjeli neprestano planiraju akcije i atrakcije za kupce/klijente.
Nadamo se da je primjer osnovne upotrebe jasan, a varijacija je mnogo, jednom kada krenete razmišljati što bi se sve moglo napraviti za promociju putem Facebook Placesa, ideje samo naviru. Pogotovo ako ste ugostiteljski objekt. Prvo napraviti akciju grupnom prodajom i date grupni popust. Prodate recimo 200 kupona za klopu, a onda još tim ljudima omogućite besplatno piće ukoliko se prijave dok su kod vas u restoranu na Places (s obzirom da kupuju online smatramo kako su dovoljno informatički pismeni da to učine). Kombo promocija je učinjena. Ako znamo da je potrebno oko šest ljudi u nizu kako bi došli do nekoga koga poznajemo, onda od tih 200 ljudi svaka osoba na Facebooku, među onima koje vidi, ima oko četiri osobe.
Kad se u kratkom roku četiri prijatelja prijave u određeni restoran, vjerujte, neće proći neprimjetno. Ukoliko još prijavu poprate kakvim sočnim (doslovno) komentarom ili slikom, tim bolje. Vi postavite uvjete promocije i veselite se viralnom marketingu. Rado dolazimo testirati ideje za prijave ili smišljati nove za druge branše, slobodno nas pozovite.
Ukoliko već imate ovakvu promociju, svejedno kontaktirajte Dekoder jer ako mi ne znamo za tu promociju, vjerojatnost da nešto ne radite kako bi trebalo je znatna.