Blog

5 razloga zašto malim poduzetnicima ne uspijeva oglašavanje na Googleu

Vođenje oglasne kampanje na Googleu za male poduzetnike donosi mnoge izazove, osim pukog optimiziranja AdWordsa u osnovnom smislu. Mali poduzetnici imaju skroman budžet za oglašavanje, web stranice im često nisu optimizirane, a naravno, često niti nemaju dobar uvid u sve što Google AdWords je i kako funkcionira. Ako ste nekada pokušali sami staviti oglase na […]

Video: Napravite prilagođene liste za oglašavanje na Facebooku

Novost u načinu oglašavanja na Facebooku je mogućnost targetiranja vaših klijenata putem prilagođenih lista. Imate li newsletter bazu e-mailova možete ju iskoristiti da pomoću tih e-mailova pronađete profile klijenata na Facebooku i servirate im vaš oglas. Facebook će prihvatiti .txt ili .csv fajl pod uvjetom da su navedene jedna adresa po redu. Nakon što učitate […]

Novi dizajn Facebook fan stranica je stigao

Htjeli vi to ili ne, dobit ćete ju. Novu Facebook fan stranicu. Koja je zapravo ista kao i profil, ne sviđa se većini vlasnika fan stranica, ali eto, Facebook je odlučio i stiže. Danas ste ju dobili jer je plan bio do 5. lipnja sve izmijeniti. Novi dizajn Facebook fan stranica je stigao i evo […]

Edukacija GET STARTED za poduzetnike početnike

Kroz društvene mreže nakon tri godine iskustva u radu na istima, provest će vas Azra Imširović, vlasnica agencije Dekoder. U ovom djelu baviti ćemo se teorijom i praksom predstavljanja na društvenim mrežama – koje su dobre navike za koje mreže, osvrnut ćemo se i na content marketing kao najnoviji trend u online marketingu, a dati ćemo vam i […]

Još jedan blog post za content marketing

Približavamo se sredini godine koja je proglašena godinom za content marketing na Facebooku i društvenim mrežama, a što ste točno od sadržaja vi do sada producirali? Ništa ili malo? Niste sigurni što bi to content marketing bio? Bez panike i opravdanja, u ovome postu pišemo upravo o tome i kako se priključiti onima koji uspješno koriste […]

Kako isključiti automatsko pokretanje video prikaza na Facebooku

Nedavno nas je Facebook „počastio“ automatskim pokretanjem videa na timelineu odnosno našem news feedu. I iako se zvuk ne uključuje automatikom nego tek po kliku na play, mnogima je ovaj feature naporan, odvlači pažnju, troši resurse i nije poželjan. Kako isključiti automatsko pokretanje videa na Facebooku? Dobra vijest je kako je Facebook ostavio mogućnost isključivanja te […]

Imam super post na Facebooku, a nula lajkova i komentara

Pokrenuli ste fan stranicu na Facebooku i informirali se o svim prednostima takve marketinške komunikacije. Sakupili ste zadovoljavajući broj fanova ili ste nekome platili da vam stvar postavi „na noge“. Znate kako je „sadržaj kralj“ pa ste dva dana osmišljavali tekst koji ćete svojim fanovima „postati“ na fejs u nadi da ćete ostvariti dobru interakciju […]

10 savjeta – poboljšajte doseg Facebook fan stranice

U zadnje vrijeme vam se čini kako sve više plaćate promoviranje svojih postova na Facebook fan stranici jer vam je odaziv (seen, like, comment, share) na neplaćene jako loš? Ne brinite, niste umislili i niste jedini, Facebook je promijenio algoritam prikaza postova na zidu fanova što je rezultiralo smanjenim dosegom (eng. reach) mnogim fan stranicama. […]

Kada je najbolje vrijeme za objavu sadržaja na Facebooku?

Jedno od važnijih pitanja prilikom plasiranja sadržaja na vašu Facebook fan page je svakako i ono vremensko. Kada je najbolje vrijeme za objavu sadržaja vašim fanovima? S novim statistikama koje je upravo predstavio, Facebook nam je olakšao posao procjene i praćenja angažmana naše publike. U novim statistikama jednostavnim grafom When Your Fans Are Online je prikazano vrijeme […]

Radionica Međunarodni marketing na društvenim mrežama

U sklopu podrške malom poduzetništvu pri ulasku na europsko tržište, a u zajedničkoj organizaciji tvrtke Dekoder i Hrvatske gospodarske komore – Europske poduzetničke mreže, u POU Poreč će se u subotu 04. svibnja 2013. od 10,00 do 13,00 sati održati besplatna radionica na temu ”Međunarodni marketing na društvenim mrežama”. Na radionici će se dati informacije […]