fbpx

Kako napraviti Google oglas s dobrim CTR-om

Google oglasi

Google oglasi

Kome trebaju Google oglasi? Svima! I malima i srednjima i velikima. Kada vam trebaju Google oglasi? Uvijek! Oglas je potreban i kada vam poslovanje ide dobro (jer nakon dobrog razdoblja vjerojatno dolazi nešto sporije) i kad vam ide lošije (ne treba objašnjavati).

Sada kada smo ustanovili dvije istine koje su neoborive već vas čujem kako mislite da za tako nešto budgeta nema. Nemate za agenciju, nemate za klikove.. Nađite novaca barem za Google budget, a uz ove savjete uspješno i sami ostvarite zavidan CTR.

Želimo vam pomoći pa iskoristite i isprobajte navedene prijedloge.

Povežite oglas i ključnu riječ
Ključna riječ u naslovu povisuje CTR za 15% jer čini oglas relevantnijim za pretraživanje korisnika. Dakle, obavezno vašu glavnu ključnu riječ ubacite u naslov oglasa.

Istaknite jedinstvenu karakteristiku
Istaknite jedno od ovoga: cijena, popust, naziv, akcija, sezonski popust. Ovo je bitno jer korisnici imaju veću vjerojatnost odlučiti se za oglas koji im pomaže u odabiru prije nego kliknu. Što preciznije usmjerite Kreativu svoga oglasa, ostvarit ćete bolji CTR. Zaboravite uguravanje svega u oglas koji govori da ste najbolji, najjeftiniji, najkvalitetniji, a još dajete i popust.

Napišite jednostavan, ali uvjerljiv oglas
Učinkovito koristite znakove, nema ih puno, ali ono što ima iskoristite. Npr. URL za prikaz se može prilagoditi pa tamo ubacite ključnu riječ, uključite vaš brend ili tvrtku (dokazano je ako oglas ima riječ “službeni” u sebi to podižete CTR za 2.4% u prosjeku). Probajte staviti prvo slovo svake riječi veliko – možda nije najljepše za vidjeti, ali prema Googleovim istraživanjima podiže CTR u 62% slučajeva. Izvucite najviše od raspoloživog prostora.

Prilagodite oglase za mobilno pretraživanje
Kreirajte zasebnu kampanju za mobilne uređaje pa stavite i mobilni CTA (npr. nazovite), landing page mora biti optimiziran za mobile, a spomenite i u URL-u da je to oglas za mobitele. Tako će korisnici znati da ih očekuje mobilno iskustvo, a to priželjkuju pa će na to i kliknuti.

Povežite CTA s odredišnom stranicom
Ako želite ostvariti konverziju na stranici potrebno je pripremiti korisnike prije nego kliknu na oglas. U samom oglasu već spomenite svoju poslovnicu pa kad ih na kliku dočeka lokacija, korisnik će biti spremniji na posjetu.

Koristite proširenja za oglase
Proširenja daju korisnicima važne informacije, osiguravaju da se poruka primijeti i poboljšavaju CTR oglasa. Sitelinkovi tako na primjer imaju 20-30% veći CTR, broj za pozive ima oko 9% veći CTR, dok proširenja lokacije donose oko 10% veći CTR. Proširenja daju informacije koje čine oglas upečatljivijim i daju veći CTR. Zašto ne učiniti oglas atraktivnijim od konkurencije, ako ništa drugo, iskoristite tu opciju besplatno.

Primijenite li ove savjete vaši oglasi će kreativno zadovoljiti i pomoći vam ostvariti željene rezultate. Ako ne znate kako biste definirali cijelu kampanju ili uopće operativno postavili oglas, kontaktirajte nas za konzultacije, tu smo za vas.

Reci svoje:

Leave a Reply